Ce gustări punem pentru pauza mare?

Acum că a început școala, copiii au nevoie de gustări sănătoase și sățioase pentru pauza mare. Ei au nevoie de energie pentru restul orelor și să se poată concentra bine la descoperit lumea.

Însă, de cele mai multe ori, părinții nu au suficient timp să le pregătească ceva bun din timp. Este dificil să găsească mixul potrivit pentru copii, combinația ideală între hrănitor, sănătos și delicios. Totuși, există câteva reguli generale pe care le pot aplica. Acestea nu vor ocupa mult timp pentru a le oferi micuților un meniu sănătos la școală.

1. Un fruct proaspăt

Fructele sunt o alegere excelentă pentru o gustare sănătoasă pentru copii. Cel mai ușor este să îi oferim o banană sau un măr. Alte opțiuni sunt: o pară nu foarte zemoasă, nectarine sau bucățele mici de gutuie.


Găsești ingrediente perfecte să pregătești gustări pentru pauza mare de la producători locali pe www.tarabavirtuala.ro sau direct pe telefonul tău!


2. Fructe deshidratate

Fructele deshidratate sunt o altă alegere sănătoasă pentru copii, datorită conținutului mic de zahăr. Putem să le oferim stafide, merișoare, banane, caise, curmale sau smochine.

3. Baton de cereale

Îi puteți pregăti și un baton de cereale împreună cu el, oferindu-i astfel prilejul să-și aleagă ce combinații își dorește. Astfel, puteți petrece timp de calitate și vă puteți distra copios.

4. Alune și nuci

În funcție de preferințele sale, câteva alune, miez de nucă sau caju sunt o foarte bună gustare sățioasă.

5. Brânzeturi

Sendvișurile pot fi umplute cu brânzeturi cu o consistență mai tare, în funcție de preferințele celui mic.

6. Legume ușor de ronțăit

Într-o caserolă haioasă, îi poți pregăti câteva legume ușor de mâncat: roșii cherry, morcovi tăiați, ardei gras, castraveți etc).

7. Nu uitați de apă!

E de prisos să mai spunem că apa este foarte importantă atât la adulți, dar mai ales la copii.


#eatlocal pentru noi înseamnă că totul este așa cum l-a lăsat mama natură!